darmansyah

April 15, 2009

Menang






Percaya atau tidak, gambar diatas sebenarnya hanyalah untuk simpanan Engku semata2 untuk memenuhi beberapa slot frame gambar yang baru dibeli dari IKEA. Foto frame ini ada beberapa keping gambar didalam satu frame bagi diisi setiap perjalanan Umi dari mengandung hingga bersalin anak sulung kami.

Sms dari kawan Ucu bertulis, "Ja, ko beli majalah PA&MA bulan Mei tak? Kakak ko menang ibu hamil menawan tuk bulan Feb...;) ni mesti ko yang tangkap". Ucu yang tangkap?ehehehe..Rasa terkejut juga dengan sms yang dihantar tadi.

Engku tak pernah bermimpi untuk menang apa2 pertandingan fotografi walaupun sekarang bekerja sebagai ahli fotografi (fotografer la..) ehehe..
Pernah sekali menang hadiah saguhati pertandingan Shah Alam Bandaraya Anggerik suatu ketika dulu dan seterusnya Engku tidak pernah lagi menyertai memana pertandingan fotografi.

Pelik, siapa yang hantar foto yang hanya merupakan koleksi keluarga ini. Apabila ditanya pada Umi, Umi mengaku menyertai pertandingan fotografi ini tanpa pengetahuan Engku. Hadiah berbentuk voucher wang tunai RM200.00 masih belum diterima. InsyaAllah jika sampai ke tangan Engku, Engku akan belikan baju baru untuk Dahlya. Alhamdulillah, hari ini rezki Dahlya dalam kandungan. Hari ini pula Dahlya selsema dan tidur tak selesa sambil merengek2 susah untuk bernafas kerana hingus. (Engku sedih...:().

Tidak lupa, terima kasih kepada auntie Salina yg ikut sama2 semasa sesi fotografi Umi berlangsung di tempat kerja Umi (KUIS).


Dibawah ini foto hasil sesi fotografi yang tempoh hari
IMG_8884_weet
Untuk foto2 yang lain sila klik disini



Disediakan oleh Engku

No comments:

Post a Comment