darmansyah

December 06, 2011

Percutian Keluarga ke Pulau Langkawi Bahagian 1

Pada minggu yang lalu kami sekeluarga bersama rakan2 sekerja Umi telah bercuti ke Langkawi, percutian ini telah dirancang beberapa bulan yang lalu. Kami nampak Dahlya sangat gembira dengan percutian ini. Bermula dengan menaiki tren komuter dari stesen Bangi Lama ke KL sentral pada jam 6.30 petang, kami sempat makan malam disana. Tepat jam 9.30malam tren Senandung Langkawi bergerak ke arah utara tanah air, tujuan kami ke stesen Arau. Semasa didalam tren kereta api sempat kami menyambut ulang tahun bersama Engku dan Kak Syikin dengan meniup lilin kek ulang tahun.


lantas berebut2 la si budak kecil mengambil gambar kami memegang kek ulang tahun


Kami menggunakan tren ini yang menawarkan katil atas bawah bagi keselesaan anak2 kecil yang dibawa bersama

Nampak keriangan muka Dahlya

Seawal pagi sebelum tiba di stesen tren Arau, Engku sempat mengambil beberapa keping gambar pemandangan yg cantik dari gerabak tren kereta api. Alhamdulillah dapat juga beberapa keping gambar sunrise dari atas tren


Kelijhatan Dahlya memegang anak patung kesayangannya


Setiba kami di stesen kereta api Arau sempat mengambil foto keluarga dan nampak perut Umi memboyot membawa adik Dahlya didalam perut.


Kami menggunakan 3 kereta sewa untuk bergerak ke jeti Kuala Perlis dan dari situ kami akan berangkat ke Pulau Langkawi menggunakan feri. Bersambung...






1 comment:

  1. Assalamualaikum Tuan/Puan.


    Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
    Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

    KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
    Tour operator & Travel Agency

    Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

    Contact person : Amsyahril
    Mobile : +6285263007445
    E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.


    ReplyDelete