darmansyah

August 25, 2009

5 Hari Ketiadaan Engku.

Sebelum memulakan cerita Dahlya.. di kesempatan ini Umi mengucapkan

Sudah 5 Hari Engku pergi ke Acheh atas urusan kerja, Engku berpeluang berpuasa di Acheh! Amacam? seronok?? Dan Dahlya?? terpaksa mengharungi hari-harinya ketiadaan Engku. Kurang bermain dan kerap menatap gambar Engku di gantung pada dinding. Mungkin Dahlya rindu..... Mujur Wan dan Atok sudi menemani Umi dan Dahlya.. cuti sekolah selama seminggu membolehkan wan membawa atok lepak di Bangi.

dahlya tengah sedih.. mujuk itik sudi menemani dahlya

Malam tadi umi menghubungi Engku di Acheh.. pabila Dahlya mendengar suara Engku.. wah!! seronoknya dia.. terenjut2 badan dia.. Memang Dahlya rapat dengan Engku.. sebab Engku rajin bermain dengan Dahlya setiap hari selepas balik dari kerja.


sedang bergumbira pabila mendengar suara Engku

Harini Tanggal 25hb Ogos, Hari Ulangtahun Abah (atok) yang ke -61 Tahun!!! epy bezday Abah! dan esok Engku akan pulang pada jam 5.45 petang. Tentu Engku ada bawa buah tangan untuk kami berdua!! hihii... Luv u so much!! ahak..ahak..

Hooray!! Engku nak balik!!!

3 comments:

  1. wah..engku g acheh..cian dahlya..smpkan umi pon naek mengong pakaikan stokin dahlya lain2 kale..huhu...dahlya posher tak? tak posher tak ley dpt wit raye.. hahaha

    ReplyDelete
  2. la..lalala....lalaa...
    dahlya pose la anti.. pose makan!

    ReplyDelete
  3. mum take off her diaper and get pics of her lifting her legs let me see her lovely tiny 5 mth old p---y

    ReplyDelete